Annette Dekker en Rink Slotema zijn namens de VVD aangesteld als commissielid van het waterschap!

Commissieleden binnen het waterschap maken deel uit van een commissie die zich bezighoudt met specifieke onderwerpen, zoals bijvoorbeeld waterbeheer, waterkwaliteit, veiligheid of financiƫn. Commissieleden zijn geen direct gekozen volksvertegenwoordigers, maar worden benoemd door de fracties in het algemeen bestuur van het waterschap. Hun taak is om de besluitvorming van het bestuur voor te bereiden en te adviseren over specifieke onderwerpen.

De commissies zijn nog niet bekend, maar de commissieleden voor de VVD wel! Wij zijn verheugd om aan te kondigen dat wij Annette Dekker en Rink Slotema voorgedragen hebben voor deze functie. We hebben er alle vertrouwen in dat onze commissieleden zich zullen inzetten voor een haalbaar, betaalbaar en toekomstbestendig waterbeheer en hierbij doen wat nodig is.

Onze commissieleden hebben veel ervaring en kennis op het gebied van besluitvorming en zijn daarom uitstekend geschikt om ons mede te vertegenwoordigen in het waterschap. Daarnaast hebben zij in aanloop van de verkiezingen zich actief beziggehouden met het waterschap.

Namens de gehele fractie willen wij onze commissieleden van harte feliciteren met hun benoeming en we wensen hen veel succes en plezier in hun nieuwe functie. We kijken uit naar hun bijdrage in het waterschap en zullen hen uiteraard steunen in hun werkzaamheden.