Voorlopige uitslag waterschapsverkiezingen 2023

Na de recente verkiezingen is de zetelverdeling in ons waterschap veranderd. Helaas moeten wij u mededelen dat de VVD één zetel lijkt te hebben verloren. Wij zullen ons blijven inzetten voor een waterschap dat zich richt op een effectieve uitvoering van zijn kerntaken en daarbij kiest voor een haalbare en betaalbare aanpak.

De PvdA heeft twee zetels gewonnen en wij feliciteren hen met dit resultaat. Daarmee zijn zij de grootste geworden en ligt het initiatief bij hen voor het vormen van een Dagelijks Bestuur. Daarnaast willen wij ook Water Natuurlijk feliciteren met het winnen van een zetel. Afsluitend feliciteren wij de nieuwkomers BBB en AWP met het behalen van zetels in het waterschap!

Wij bedanken alle kiezers voor hun stem en vertrouwen in onze partij. Wij zullen ons best blijven doen om de belangen van ons waterschap en haar inwoners te behartigen. Ondanks dat we natuurlijk graag zouden zien dat we onze positie hadden kunnen handhaven, zijn we trots op de campagne die we gevoerd hebben en dankbaar voor de steun van onze kiezers.